poniedziałek, 26 maja 2014

Weekendowa chatka




Witajcie!

Dziś zasypię Was zdjęciami z naszej chatki. Ostatnio pisałam, że cały czas ją urządzamy i trwają tam różne prace. Przybyło trochę mebli i przedmiotów (sporo różnych ozdóbek z mieszkania:) 

Na pierwszym zdjęciu widać żyrandol wiklinowy (to jeszcze jeden przedmiot, który malowałam podczas pracowitej majówki; dodałam jeszcze koronkę, żeby go trochę złagodzić). Jest leciutki i w zasadzie to zadecydowało o jego użyteczności, ponieważ dopóki nie zrobimy remontu sufitu, mogliśmy sobie pozwolić właśnie na coś wagi lekkiej:).
W sumie fajnie się wpisał w klimat...

Ogromną Królicę i lustro toaletkowe już kiedyś pokazywałam...

A starutkie drzwi znalazłam w szopce na działce rodziców... i od razu się w nich zakochałam... wariatka ze mnie:)










Na łóżku biała pościel w babcinym stylu. O takiej marzyłam....













Buciki, z których moja Basieńka już dawno wyrosła:)










Wąski kwietnik z IKEA posłużył mi za stolik nocny, akurat taki wąziutki mebelek udało wcisnąć się w ten kącik...













Półka powstała z grubej, drewnianej dechy, którą rozbieliłam woskiem. Docelowo pod półką ma stanąć jeszcze kanapa... Tymczasowo na półeczce stare obrazki... Miał być oleodruk z Maryjką, ale już dwa tygodnie czekam na przesyłkę....




Pamiętacie odnawiany kiedyś przeze mnie stary kufer?

Teraz upchnęłam w nim koce:)

Aniuta


40 komentarzy:

  1. Aniu pięknie w tej twojej starej chatce:) Śliczne zdjęcia takie klimatyczne, muszę cię tam odwiedzić:)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamilko, z całego serce Cię zapraszam:))))
      buziole, Kochana!!!!

      Usuń
  2. Cudowne zdjęcia i klimat fajny.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu jest cudowna ! z przyjemnością bym się w niej schowała na chwilkę przed światem ! BUZI

    Ps. dolazł meil kochana ...............

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pati, przyjeżdżaj i chowaj się:))). Nic nie doszło:(

      Usuń
  4. Przepięknie brak mi słów,buziaki Ewa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu, dziękuję ślicznie!
      buziaki

      Usuń
  5. Your chalet is wonderful. I love your style...the dreamy, romantic home you've created. The shutters in the bedroom are fabulous!
    Thank you so much for stopping by my blog. I'm happy to be a new follower,
    Mary Alice

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mary Alice, you are very welcome!!!!

      Usuń
  6. Aniu, jestem zachwycona!!! Najprawdziwszy, rasowy vintage, a wiesz, że to lubię najbardziej:-) Te stare drzwi są po prostu boskie, nie wspomnę juz o tej tapecie w kwiaty -REWELKA!!! Proponuję Twoją chatkę jako miejscówkę na zjazd blogerski hi hi hi:-) Buziaki!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu, dziękuję! Super pomysł ze zjazdem:), tylko warunki jeszcze polowe:)
      buziaki:)

      Usuń
  7. Madzia ma wspaniały pomysł, ha ha , a kto mówi ,że musimy mieć Wersal, pomysły Twoje są super , ściskam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko ustalić termin:)
      ściskam mocno!

      Usuń
  8. Patrzę i oczy coraz szerzej otwieram :-)) Nie wiem na czym oko zatrzymać .. tyle piękności , ogrom sielskości .. Chata jak się patrzy ! Wspaniała !! :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)
      pozdrawiam gorąco!

      Usuń
  9. ale cudności!!! piękne po prostu cudnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martuś, dzięki, buzi dla Ciebie i Emi:)

      Usuń
  10. Świetny klimat stworzyłaś w swojej chatce, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć, pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  11. Ależ świetny klimat stworzyliście w tym wnętrzu.
    Wielkie brawa !!! Jestem zauroczona i ciągle tu zaglądam że by się napodziwiać.
    Pozdrawiam serdecznie

    biernasia4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci, Biernasiu i cieszę się ogromnie, że do mnie zaglądasz!

      Usuń
  12. Och, jak cudnie! Widać ile radości daje Ci urządzanie tego weekendowego gniazdka. :))
    Pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  13. Coraz przytulniej robi się w chacie. Tak swojsko i miło, że chętnie przysiadłabym na progu. Obrazek z kotkami przypominał mi, że gdzieś mam podobne kotki, które dostałam od dziadka. A cóż za cudeńka skrywa witrynka! Wózeczek jest wprost cudowny, miałam podobny, ale o wiele mniejszy. Blaszany z plastikową budką. Już czekam na następną foto relację. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku jak fajnie tam masz!!!!!!! Cóż za tempo brawo:))) Jak mi się strasznie podobają takie stare drzwi marzę o takich ale mieszkam póki co w bloku i nie mam miejsca:((((( Mamy podobne prześcieradło z falbanką:)
    Pewnie się powtarzam ale zazdroszczę Ci tej chatki:))

    Pozdrawiam Małgorzata

    OdpowiedzUsuń
  15. Miejsce jak w bajce,muszę się obudzić ,nie wiem czy czytać tekst ? czy oglądać przepiękny wystrój.?

    OdpowiedzUsuń
  16. Niesamowite miejsce tworzycie...

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest w niej przeslicznie... Stworzyłaś kochana taki niepowtarzalny klimat w Twojej chatce!!!
    Podoba mi się bardzo!!!
    Ściskam i pięknego tygodnia życzę kochana

    OdpowiedzUsuń
  18. oj tam, oj tam, zaraz wariatka, po prostu zakręcona dekoratorka zbueraczka :)))
    wspaniały klmat panuje panuje w Waszej chatce wcale sie nie dziwię, że z taka przyjemnością tworszysz i przearabiasz, wnętrze chatki pięknieje w oczach!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniutka, Twoja chatka jest piękna i taka bardzo prawdziwa, wprowadziłaś tam ciekawy, naturalny i prosty klimat. Wszystkie przedmioty, kufer, drewniany konik, stare obrazy i tapeta wspaniale pasują do wystroju chatki - pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej ''wariatko'' ;) przepiękny klimacik w Twojej chatce ;)podoba mi się bardzo i motywujesz mnie do działania;)pozdrawiam cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jest cudownie !!!! Jak zawsze wszystkie dodatki idealnie dobrane!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie wiem co najpierw chwalić...a zresztą-wszystko!!!Pracowita pszczółko-całe weekendy przepracowane:))) Ale za to potem jak miło jest wypoczywać:)
    Drzwi rewelacyjne,też chciałabym taką ozdobę.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak pieknie :-D Twoja chatka ma prawdziwa dusze :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiekne te pierwsze zdjecie. Oddaje klimat tego pokoju.

    OdpowiedzUsuń
  25. ojej ,ale super tam masz Aniu ,podoba mi się bardzo ,bardzo bardzo !!!!!

    OdpowiedzUsuń